異族通婚 食之衝擊

猶太人丈夫,中國人妻子,還有個8歲的猶中女兒,食佔據了生活中很多時間

馬鮫魚晚餐

japanese_broiled_mackerel馬鮫魚是最有益的幾種魚之一。中國菜中很少看到馬鮫魚,但在日本及韓國菜中,馬鮫魚十分普通,在這裡吃韓國菜,馬鮫魚更是附送的多款頭盤之一。

今天,我也來弄了個馬鮫魚晚餐,先把馬鮫魚用生抽﹑糖﹑米酒及薑蓉醃15分鐘,然後放入焗爐內,以華氏450-500度焗5分鐘,反轉魚再焗5分鐘便成,吃時灑上檸檬汁。

馬鮫魚含豐富維他命C﹑B12﹑A﹑D﹑色氨基酸﹑Omega 3脂肪酸﹑硒﹑蛋白質等多種營養素。

馬鮫魚價格便宜,烹調容易,營養價值高,不防多吃,但要避免大條的King Mackerel,因水銀含量高,平日在超市買到一包數條的不是King Mackerel。

12/21/2008 - Posted by | 家常便飯

4 則迴響 »

  1. 呢種魚,台灣同香港都好似叫秋刀魚。
    最簡單煮法係用少少粗監醃一陣再燒,上枱可以灑檸檬汁。
    日本人唔會劏開去鰓去內臟,不過我老公堅持要劏走。
    另外我怕魚腥,所以會加少少酒醃一陣先燒。
    雖然有少少怪,不過燒出嚟都ok啦。

    祝你哋一家聖誕快樂!

    迴響 由 amo | 12/24/2008 | 回覆

  2. 也先祝你一家聖誕及新年快樂!
    我想那正是秋刀魚,只因沒有時間查證,便寫馬鮫魚好了。
    我也不喜歡那魚腥味,不過用生抽及酒醃的效果很好,可以試試。

    迴響 由 Alison Seiler | 12/26/2008 | 回覆

  3. 我試過用清酒、油同日本醬油混合,一面燒一面掃喺表面,效果都唔錯。
    不過我老公都係鍾意食鹽燒多啲,所以多數煮鹽燒。
    清酒加油加醬油,多數用嚟燒香魚,味道都唔錯。
    雌魚魚有好多卵,清酒同醬油味沁咗落去幾好味。
    買到香魚不妨一試。

    為免攪錯,我講"口既"香魚係呢種:

    迴響 由 amo | 12/27/2008 | 回覆

  4. 多謝介紹,見到香魚一定買來試試。
    其實在這裡見到很多魚都跟香港的不同,不知那些好吃,又不知怎樣煮才好,魚的價錢又不平宜,所以來來去去都只吃幾種。

    迴響 由 Alison Seiler | 12/27/2008 | 回覆


發表迴響

